Smartform – jak ho rozběhnout v e-shopu na platformě Shoptet

  1. Zaregistrujte se v administrační aplikaci. Tím získáte své clientId, které později vložíte do zdrojového kódu pro přihlášení k Smartformu.
  2. V administrační aplikaci přidejte doménu Vašeho webu (např. mojedomena.cz).
  3. Klikněte na aktivaci služeb „Poštovní adresy“, „Firmy“ a "Emaily", podle pokynů proveďte platbu.
  4. V administraci Shoptetu vložte následující HTML kód. V administraci se kód vkládá v menu „Vzhled a obsah“, submenu „Editor“, záložka „HTML kód“, odstavec „Záhlaví“ (viz obrázek níže).
    <script>
        var smartformConfig = {};
        smartformConfig.clientId = "CLIENT_ID";
    </script>
    <script src="https://js.smartform.cz/shoptet/shoptet-v1.js" async></script>
  5. Ve vloženém HTML kódu nahraďtě řetězec CLIENT_ID (na 3. řádku) svým zákaznickým ID (clientId), které získáte po přihlášení do Smartform administrace (vpravo nahoře). Např. pokud je vaše ID zákazníka aaaBBBccc, bude upravený řádek v HTML kódu vypadat takto:
    smartformConfig.clientId = "aaaBBBccc";
    
  6. Nezapomeňte vložený a upravený HTML kód v Shoptet administraci uložit.
  7. Zkontrolujte, jestli Smartform funguje na stránce s druhým krokem objednávky. Měl by se zobrazit u fakturační i doručovací adresy.

V případě jakýchkoli problémů nebo dotazů ohledně rozběhnutí Smartformu nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám s integrací našeptávače pomůžeme.